My Favourite Sport

My Favourite Sport

Sukan bukanlah sesuatu yang saya suka. Tapi jika diberi pilihan mestilah bola tampar. kalau bola sepak takde lah champion sangat. dulu kat sekolah pun jadi wakil sekolah untuk bola tampar

Din Beramboi dah meninggal?

Din Beramboi dah meninggal?

Baru dapat beberapa twitt dari rakan twitt..katanya Mior Ahmad Fuad atau Din Beramboi dah menghembuskan nafas terakhir. Jika benar, ucapan takziah diucapkan kepada keluarga Din Beramboi. Moga rohnya di cucuri

Tips | Menjaga Mykad Dari Cepat Rosak

Tips | Menjaga Mykad Dari Cepat Rosak

Memiliki kad pengenalan bukanlah seperti memiliki seorang makwe kerana ianya tidak perlu di jaga sepertimana seorang makwe. namun hakikatnya masih ada beberapa perkara yang korang perlu buat untuk menjaga kad

Hunny Madu Is Getting Married!

Hunny Madu Is Getting Married!

Has anyone know that Hunny Madu, the flyfm deejay is getting married? Photo from her blogspot’s header. Ya it’s true. She said so in her blog here. And the wedding

Pengakuan Eksklusif; Tagged Jiwang 24 Karat!

Pengakuan Eksklusif; Tagged Jiwang 24 Karat!

erm dah menjadi trend skang ni untuk tag mengetek orang..eh mengetag orang..sejak dari friendster..sejak dari myspace sampai lah ke blog..tag ni menjadi salah satu cara untuk korek hidup orang walaupun

I Wanna Be a Project Alpha TV Star!

OK Hari ini saya agak kemalasan sedikit. Jadi tahap shy tu telah mencapai paras berbahaya. apa-apa pun masih ada tugas yang perlu diselesaikan. Ingat lagi Project Alpha? Pasal blogosphere dan