(Video Klip) MC Syze - Dancing

(Video Klip) MC Syze – Dancing

Hari ni ada video best untuk korang. hehe terbaik dari ladang punya. Cuba tengok camna MC Syze masak lagu lama tu sampai jadi gempak gila :) Peeewit! hehe… Cuba korang

My Favourite Sport

My Favourite Sport

Sukan bukanlah sesuatu yang saya suka. Tapi jika diberi pilihan mestilah bola tampar. kalau bola sepak takde lah champion sangat. dulu kat sekolah pun jadi wakil sekolah untuk bola tampar

Fit.Charity – Jom Sokong Kempen Kami Prihatin

Fit.Charity – Jom Sokong Kempen Kami Prihatin

Wahai anak-anak Malaysia sekalian. Jom muhasabah diri sekejap! Tahukah korang berapa ramai bayi yang telah di buang tanpa rasa belas dan kasihan? Tahukah korang berapa ramai bayi yang mungkin tidak

Din Beramboi dah meninggal?

Din Beramboi dah meninggal?

Baru dapat beberapa twitt dari rakan twitt..katanya Mior Ahmad Fuad atau Din Beramboi dah menghembuskan nafas terakhir. Jika benar, ucapan takziah diucapkan kepada keluarga Din Beramboi. Moga rohnya di cucuri

Tips | Menjaga Mykad Dari Cepat Rosak

Tips | Menjaga Mykad Dari Cepat Rosak

Memiliki kad pengenalan bukanlah seperti memiliki seorang makwe kerana ianya tidak perlu di jaga sepertimana seorang makwe. namun hakikatnya masih ada beberapa perkara yang korang perlu buat untuk menjaga kad