Cinta Lelaki Baik vs. Cinta Lelaki Jahat

Cinta Lelaki Baik vs. Cinta Lelaki Jahat

Nampaknya lelaki zaman sekarang ni tak ramai yang baik-baik. Kalau ada terjumpa yang baik pun kira bertuah sangat-sangat ar. Bukan nak kata takde, actually ada je lelaki yang baik, cuma perempuan

(Video) Kemalangan Teruk Di Tour de France 2011

Terkejut aku tengok video Tour de France ni. Disebabkan kesilapan orang yang tak sepatutnya, habis separuh dari pelumba basikal ni terlibat dengan kemalangan. Memang teruk gak kemalangan ni… Pernah aku