Mar 182014
 

Kan dah malu tersebar satu Malaysia. Sebuah video ni menunjukkan seorang wanita muslimah curi sebuah purse secara senyap senyap.

Video Wanita Muslimah Curi Purse Senyap-Senyap

Takkan dia tak perasan ada CCTV kat atas kaunter bayaran tu. Suka hati dia je nak mencuri. Dekat kaunter bayaran pulak tu. Adeh… Lihat aksi beliau di bawah ni: 

 

 

Apa pendapat anda tentang perbuatan wanita muslimah ini?

Apapun janganlah menyalahkan tudung di kepala wanita ini, tapi salahkan perbuatan beliau. Sama-sama kita muhasabah diri..

(Visited 41 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  Semak Keputusan SPM 2011 Melalui SMS

Comments

  1. Pinky Lucia says:

    Huhu. Kadang mencuri ni ada jadikannya hobi.. kadang sebab tertarik..

    Tapi kalau aku, tertarik ke hobi ke, tak buat laa.. kalau tertangkap lagi malu. Huhu

  2. Mr.TeddyBear says:

    Pakai tudung tapi memcuri…hmm tak patut-tak patut


LIKE KAMI DI FACEBOOK