Oct 152013
 

Jangan disangka rumah yang ada CCTV tak dimasuki pencuri.

pencuri buka pagar rumah curi scooter motosikal

Dalam video ni selamba je pencuri tu buka pagar rumah senyap senyap dan curi sebuah scooter. Nak salahkan siapa? Salahkan pemilik motosikal tu sebab pagar yang tak bermangga atau pencuri yang tak makan saman tu? Apapun tonton video ni: 

 

 

Kawan aku cakap kalau hukum hudud diwujudkan memang kena potong je tangan mamat tu. Lepas tu siapa pun tak berani nak mencuri dah sebab dah nampak akibatnya kalau mencuri hak orang.

(Visited 24 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (10 gambar) Sementara Itu...

Comments

  1. mcm buat kat rumah sendiri jer…beraninya orang zaman skrg.

  2. yusri says:

    Malaysia sudah tidak selamat. Apa2 pun boleh berlaku. Apa yang penting kita mesti jaga hubungan dengan Allah SWT. Buat suruhan dan tinggalkan larangan-Nya.


LIKE KAMI DI FACEBOOK