Apr 262013
 

Sekarang ni bahang Pilihan Raya Umum PRU 13 makin terasa.

Tips Cara Memilih Pemimpin Untuk Noobs Matluthfi90

Terbaru, Matluthfi90 tampil dengan video tips atau cara memilih pemimpin untuk noobs sempena musim mengundi ni. Noobs ni bahasa gamer atau perkataan asalnya adalah newbies. Makna noobs ni macam beginner lah.

Antara dialog menarik dalam video ni:

“Kenapa ni dato’?”
“Aku kalah pilihan raya”
“Rilex la..”
“Rilex??”
“Kalau aku tak ada kuasa macam mana aku nak bantu rakyat?”
“Tak semestinya ada kuasa nak bantu rakyat, ada je ramai individu dalam kumpulan tak perlu kuasa boleh bantu rakyat”
“Iye??”
“Iyeeee…”
“Kenapa aku tak pernah dengar pun??”
“BUKAN SEMUA ORANG NAK BISING BILA NAK BUAT BENDA BAIK!”

Saksikan video berikut: 

 

Apa pendapat anda tentang video ini? Setuju dengan hujah beliau?

P/s: Muak telinga sebab tiap hari asyik dengar lagu jom mengundi kat TV…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>