Mar 032012
 

Erkk terasa siot bila tengok video wanita ni pukul kemaluan teman lelaki dia kat tepi jalan.

 

video wanita pukul kemaluan lelaki tepi jalan

 

Selamba je dia pukul pakwe dia dengan kasut tumit tinggi tu. Sakit siot. Yang si lelaki tu berdiri je tak buat apa-apa. Adoi… apa la.

 

Ni yang takut nak kahwin dengan perempuan zaman sekarang. Cuba tengok video kat bawah ni. Boleh pecah telur :p 

 

 


 

 

 

 

 
Ouh rupa-rupanya ni iklan Burger King Singapore. So, terjawablah persoalan ‘Why chicken cross the road?’… keh keh keh… Jangan marah~

(Visited 475 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Kupon 25 %) Burger King Supreme Angus Steakhouse sehingga 8 Januari 2012

Comments

  1. hafizaiman95 @ fizs says:

    wohoo.. dahsyat..

  2. fendy says:

    haha..klaka seh…

  3. faridah says:

    apa la…lelaki pun ble baik..baik sgt…agk2 la …


LIKE KAMI DI FACEBOOK