Mar 182012
 

Agak menarik untuk dikongsikan apabila gadis seawal usia 14 tahun akhirnya berjaya beli rumah sendiri. Semuanya menggunakan wang yang disimpan sendiri hasil dari perniagaan dan amalan menabung.

 

gadis 14 tahun beli rumah sendiri

 

Video ni adalah sedutan dari rancangan TV The Ellen Show. Semoga video ni boleh jadi motivasi untuk kita lebih berjaya. Jangan asyik nak shopping je. Gadis 14 tahun ni pun pandai berjimat. Napa kita tak boleh plak.  

 

 

 

 

Untungla~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  5 Responses to “(Video) Gadis 14 Tahun Berjaya Beli Rumah Sendiri”

  1.  

    Salute lah.

  2.  

    it’s make me wanna buy a house too.. because me and my family rent a house now because can’t afford to buy a house and this video give me some spirit to continue my journey life to buy a house. MY HOUSE. :D thanks for sharing the video bro. i really love it. :D

  3.  

    terbaek! contoh yang baik, malu aku, sebab umo 22 masih duk ngan mak bapak. hehe

  4.  

    mmg patut dicontohi.. bukan semua orang mampu buat mcm 2

  5.  

    Muda lagi sudah mampu milik aset.

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>