Feb 022012
 

Dalam minggu lepas kot ada tersiar berita sebuah kereta yang dipandu seorang wanita merempuh sebuah kedai superbike selepas panik apabila melanggar sebuah kereta mewah Volvo XC60.

 

wanita panik rempuh kedai motor superbike

 

Dikatakan kereta proton wira yang dipandu wanita tersebut beberapa kali bergerak ke depan dan kebelakang disebabkan wanita tersebut panik. Dan banyak gak kenderaan yang wanita tu langgar.

 

Dipercayai wanita tersebut memandu tanpa lesen memandu, cukai jalan dan insuran kereta dan dikatakan panik selepas melanggar sebuah Volvo XC60, Myvi 2 unit dan Naza Bestari 206 sebelum akhirnya melanggar superbike dan kedai superbike di hadapan. Patut le panik sampai nak lari…

 

Hadoi.. takpe aku tanak kata apa-apa pasal pemanduan dia. Itu hak dia. Apa pun tengok ar video wanita tersebut melanggar kedai superbike tu. Perghh rugi banyak tu.. 

 

 

 

 

 

 

 

Berhati-hati di mana-mana sahaja. Ikut undang-undang Malaysia dan jalan raya kalau nak selamat.

(Visited 51 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Penderaan Kanak-Kanak Taska Permata Kota Masai?

Comments

  1. bobby says:

    tergamam aku tgk… apa la yg ada dlm fikiran mak cik tu…

  2. […]  (3 Video) Kereta Wanita Panik Langgar Kedai Superbike  […]

  3. […]  (3 Video) Kereta Wanita Panik Langgar Kedai Superbike  […]

  4. naz says:

    “takpe aku tanak kata apa-apa pasal pemanduan dia. Itu hak dia” hak dia sebagai apa tu?

    1. FITRIHADI says:

      hak dia sebagai pemandu lah.. perempuan kan tak suka di tegur. cuba baca entry ni –> http://fitrihadi.com/2010/05/hakikat-perempuan-versi-fitrihadi-part-1/

      hehehe :)

  5. […] dah ada kes wanita panik merempuh sebuah kedai motosikal. Persoalannya, bagaimana kecuaian sekecil ni boleh […]


LIKE KAMI DI FACEBOOK