Feb 152012
 

Baru-baru ni panas dengan kes pekerja KFC serang pelanggan.

 

Tapi aku perasan Nando’s ni macam dah lama perli dan anti dengan KFC ni melalui gambar poster-poster diorang. Tambah-tambah yang terbaru tu. Ada kat bawah sekali.

 

Tak caya tengok bawah ni. Hahaha..

 

gambar poster nando perli ejek anti ayam kfc

“Keep off fried chicken” – Doctor’s advice

 

 

Lagi gambar poster Nando’s yang perli dan anti KFC di bawah! 

 

 

gambar poster nando perli ejek anti ayam kfc “Oil is risky business. Health warning from oily food.”

 

 

gambar poster nando perli ejek anti ayam kfc “We’re good at punchlines, not punches.”

At Nando’s, we’re always about putting a smile on you face, instead of a fist. So for that, why not pop into our restaurants and enjoy our world-famous Peri-Peri that packs a real, tasty punch.

 

 

Hahaha.. ada makna tu.. ada makna!

(Visited 36 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Pekerja KFC Kurang Ajar Tendang Pelanggan!

Comments

  1. rozuan says:

    biaseeltuh.nama pon promotion

  2. Cikgu Hairul says:

    Persaingan kadang 2 buat industri jadi kreatif mempromosikan produknya. Jangan santau menyantau sudah.


LIKE KAMI DI FACEBOOK