Dec 152011
 

Wah ada lagi kes terbaru kanak-kanak dilanggar di China. Kali ni kanak-kanak tersebut dilanggar sebuah kereta Sport Utility Vehicle (SUV). Ermm apsal lah ibu bapa boleh lepaskan budak-budak tu camtu je kat tengah jalan.

 

Nasib baik ada 16 orang yang datang bantu angkat kereta SUV tu dan selamatkan budak tu. Perghh ngeri siot kalau langgar budak.. Cer tengok video ni…

 

 

Dan bagi yang pakai keta besar tu memang susah nak tengok apa yang berada di depan dekat bumper tu. Sebab tu lebih elok pakai kereta yang sederhana besar dan rendah je lebih selamat.

 

P/s: Yang salah tu tetap ibu bapa dia.. yang tinggal anak tengah jalan tu apa hal??? Kan kanak-kanak tu dah kena langgar SUV. Adeh, parenting fail betul…

video kanak-kanak dilanggar digilis kereta SUV china

(Visited 37 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  Semakan Keputusan Ke Sekolah Asrama Penuh, MRSM Tingkatan 1 Dan 4

LIKE KAMI DI FACEBOOK