Dec 262011
 

Kalau aku balik Perlis, takde lak aku jumpa lukisan mural kat sawah padi. Semua nampak macam padang golf je.

 

lukisan di sawah padi di jepun

 

Tapi kat Jepun ni, diorang boleh tanam kat sawah padi siap boleh jadi rupa lukisan mural dan macam-macam lagi. Tengok ar ni… 

 

 

gambar lukisan di sawah padi jepun

 

 

gambar lukisan di sawah padi jepun

 

 

Memang terbaik ar Jepun ni. Pandai lak diorang tukar sawah padi tu sampai boleh jadi lukisan mural. Cayalah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  7 Responses to “(Gambar) Lukisan Mural Di Sawah Padi Di Jepun. Gempak Arrr!!!”

  1.  

    ini memang hebat creative superbb ! awesome !

  2.  

    kretip depa noh. dasattttt..

  3.  

    fuyooo memang dasyat

  4.  

    Macam tak caya pulak ya… Kerjasama yg sungguh tinggi

  5.  

    kreatif betol diorang ni. sawah padi pon cantik

  6.  

    diorang ni memang kreatif betollah.sawah padi pon nak kasi nampak cantik

  7.  

    Hukum tentang Krismas Kristian yang umat Islam perlu ketahui…

    Rujuk entri ini:
    http://che-armad.blogspot.com/2011/12/dakwah-hukum-hukum-tentang-krismas-yang.html

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>