Tunaikan ibadah korban anda secara online. Tarikh tutup: 30 Sept 2014


Dec 262011
 

Kalau aku balik Perlis, takde lak aku jumpa lukisan mural kat sawah padi. Semua nampak macam padang golf je.

 

lukisan di sawah padi di jepun

 

Tapi kat Jepun ni, diorang boleh tanam kat sawah padi siap boleh jadi rupa lukisan mural dan macam-macam lagi. Tengok ar ni… 

 

 

gambar lukisan di sawah padi jepun

 

 

gambar lukisan di sawah padi jepun

 

 

Memang terbaik ar Jepun ni. Pandai lak diorang tukar sawah padi tu sampai boleh jadi lukisan mural. Cayalah!

Comments

  1. rubi says:

    ini memang hebat creative superbb ! awesome !

  2. syahjehan78 says:

    kretip depa noh. dasattttt..

  3. fuyooo memang dasyat

  4. klcitizen says:

    Macam tak caya pulak ya… Kerjasama yg sungguh tinggi

  5. rozuan says:

    kreatif betol diorang ni. sawah padi pon cantik

  6. rozuan says:

    diorang ni memang kreatif betollah.sawah padi pon nak kasi nampak cantik

  7. che-armad says:

    Hukum tentang Krismas Kristian yang umat Islam perlu ketahui…

    Rujuk entri ini:
    http://che-armad.blogspot.com/2011/12/dakwah-hukum-hukum-tentang-krismas-yang.html