Dec 152011
 

A’ah! Ni ada lagi satu gambar ilusi optik yang baik punya.

 

Di bawah ni ada gambar dua kotak yang tak sama warna. Betulkan tak sama warna.

 

ilusi optik dua kotak tak sama warna jari

 

Sekarang cuba korang guna jari korang dan tutup garis tengah pertemuan dua kotak tu. Tengok ar warna kedua-dua kotak sekarang dah jadi sama warna. Cool siot!

 

P/s: Memang mata kita ni kadang-kadang tertipu dengan gambar & ilusi optik. Itulah kebesaran Allah yang mencipta alam dan mata kita :)

(Visited 42 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Gambar) Ilusi Optikal Yang Awesome! Cool beb!

Comments

  1. arek says:

    subhanallah…

  2. ayu jamal says:

    ha ah la bila tutup sume nmpak sama kaler..camana tu..? cm magic

  3. suspek007 says:

    magic siot..bila tutup mata pn nmpk kaler sama..gelap je..

  4. Miraa Hussin says:

    fuyooooo ~ nak amek boleh ? :)


LIKE KAMI DI FACEBOOK