Nov 232011
 

Aku rasa rekod manusia terpantas yang selesaikan kiub rubik tak sepantas 5 saat. Tapi ni dah ada robot yang mampu selesaikan rahsia kiub rubik dalam masa hanya 5 saat lebih. Cer tengok…

.

 

.

Tapi aku rasa aku tau rahsia camna nak kalahkan rekod robot tu. Bawah ni caranya… hehehe… 

 

Cara selesaikan rubik kiub rubic cube

.

(Visited 39 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (2 Video) Iklan Makanan Yang ada Robocop & Merepek???

Comments

  1. akubiomed says:

    Perasan tak dia mengunakan SmartPhone Samsung OS Android untuk selesaikan masalah kiub Rubik. Tentu hebat software programming dia bangunkan.

  2. Ekal says:

    Cuba pulak admin cari video robot cuba matikan BOM, lagi seronok tengok dia buat, sebab suspen masa dia potong wayar satu persatu.

    1. FITRIHADI says:

      ada ke? nanti nak try cari hehehe

  3. Piston Pecah says:

    haha…

    giler lah robot tu…

    tapi sape yg programkan? manusia jugak kan.. kikiki

    1. FITRIHADI says:

      A’ah manusia jugak kan… hehe nampanya manusia gak yang bijak heheh

  4. titan says:

    huhu..kacak gila robot nih..

    1. FITRIHADI says:

      kacak dan bijak kot hehe


LIKE KAMI DI FACEBOOK