Oct 202011
 

Nampaknya binatang pun dah tiru perangai manusia sekarang ni. Apa nak jadi lah? Risau aku dengan keruntuhan moral binatang kebelakangan ni. Adeh…

penguin pandai mencuri jenayah


Tengok ni. Bukti video yang menunjukkan penguin pun dah pandai mencuri sekarang ni.



Tak baik mencuri nanti rezeki tak berkat. Otak senang berkarat. Hidup mudah sesat. Taubatlah sebelum terlambat. hehe macam pantun le plak…
(Visited 20 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Kucing Yang Gelojoh Dan Mengamuk Bila Nak Buka Puasa

Comments

  1. akubiomed says:

    BBC telah membuktikan ada penguin yang mencuri :-)

  2. apaajanews says:

    ermm biaselah dia cari makan…

    1. FITRIHADI says:

      a’ah tapi macam tak baik ar.. penat penguin lain kutip batu bleh lak dia curi… adehh…

  3. Keruntuhan korang binatang sejak kebelakangan ni sangat merisaukan..Perlukan bimbingan supaya hal ini tidak berleluasa..hahaha

    1. alamak typo pulak..
      *keruntuhan moral

    2. FITRIHADI says:

      haha bro ar bimbing penguin tu.. boleh??

      1. Tak ada keja aku…haha
        Binatang dibimbing binatang la..
        manusia bimbing manusia…
        Alangkan manusia berperangai binatang pun susah nak bimbing..
        Apatah lagi betul2 binatang…
        hahaha

  4. lolololol, kelakar gila.. haha tension mamat yang penat2 buat keja tue.. hoho

    1. FITRIHADI says:

      haha tau takpe.. tensen kot kalau kena camtu..

  5. sayacomel says:

    biasalah..nak hidup..

    1. FITRIHADI says:

      macam luar biasa je.. binatang pun ada baik dan jahat gak.. adeh..

  6. sis92 says:

    hepp walaupun kau nampak comel, kang potong tangan tu..amboi incik fitri ajar mcuri ye


LIKE KAMI DI FACEBOOK