Oct 282011
 

Awesome! Tu yang boleh aku katakan bila tengok mamat ni bagi makan kepada beratus-ratus ekor beruk dalam beberapa saat je. Cayalah!!



Apa beza beruk dengan monyet ek? Apa yang aku faham, beruk ekor pendek je. Monyet lak ekor panjang. Betul tak?

beruk monyet
“Ermm betul betul betul!”
(Visited 26 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Pencuri Buka Pagar Rumah Senyap-Senyap Curi Scooter

Comments

  1. uit kat mana tuh, macam bukan kat zoo je..

    xyah dok pening pikir beza monyet n beruk, yg penting dua ekor ni satu family lain jenis…haha…

  2. akubiomed says:

    Huh gila punya banyak beruk. Bahaya bawa anak kecil macam ini

  3. sayacomel says:

    haha..bahaya nih..

  4. Dzafira says:

    Ekor kera lg panjang kot… Tetiba kera plak kan. Buntot beruk kaler merah. Monyet tak sgt kot…. hihi

  5. sis92 says:

    wah kat mana ni ..gila banyak beruk???

    pernah dulu kat kg, ada kera nk curi masuk rumah nenek :P


LIKE KAMI DI FACEBOOK