Sep 192011
 

Dah terjah video klip dan lirik lagu Cinta Kosmik nyanyian The Fabulous Cats ni? Kalau belum jom layan sama-sama;

 

gambar poster cinta kosmik the fabulous cats image
Cinta Kosmik – The Fabulous Cats
 

Saksikan klip video Cinta Kosmik nyanyian The Fabulous Cats di bawah!

 

 

 

.

Lirik lagu Cinta Kosmik – The Fabulous Cats:

Cinta kosmikmu yang membara
Cinta kosmikmu yang menyala
Cinta kosmikmu yang kau bawa
Cinta kosmikmu

 

Lakaran topeng cinta kau sarungkan untukku
Duniaku mula berubah satu demi persatu

 

Chorus:
Kau kan ku angkatmu
Kau cinta kosmikku
Bersatu dalam ritma atmosferaku
Tunjukkan aku cinta kosmikmu
Merentasi semesta awan nan biru
Awan nan biru
Dah kulayarkan terbang dalam khayalan (2 kali)
Kan ku selongkar peti emas cinta yang kau berikan padaku
Ku nakhodakan armada sutera penghias awanmu

 

(Chorus)

 

Ku bentangkan permaidani kaca untuk kau titi ke hatiku
Ku tuliskan syair-syair cinta untuk kau lagukan untukku
Ku binakan istana air yang sebening embun
Ku hadiahkan obor-obor cinta peneman malammu

LIHAT JUGA:  (Video Klip | Lirik Lagu) Kalau Berpacaran - Sohaimi Mior Hassan, Ana Rafalli, Altimet

 

(Rap)
Segala deria
Fenomena
Bila tersentuh
Naluri runtuh
Nyalakan chi lagaan kornea
Nyawa memesong rongga-rongga longgar
Pujangga sutradara manual
Kosmikal cinta spiritual
Hadirmu tak perlu dikomen
Sedikit pun tak ubah halamu
Penjuru bucu bertemukan kaku
Cinta kosmikmu yang membara
Cinta kosmikmu yang menyala
Cinta kosmikmu yang kau bawa
Cinta kosmikmu

 

P/s: Macam lagu retro 70-an je.. nice!

(Visited 23 times, 1 visits today)

LIKE KAMI DI FACEBOOK