Aug 162011
 

Eh beb! Aku tak kisah kalau kereta korang nak pakai bulu mata palsu Rozita Che Wan, tapi ini ada plak buah zakar untuk kereta?? oh em ji! Gila ar dunia zaman sekarang ni. Nak melucah je tau. Kalau aku nampak kereta kat Malaysia ni ada tunjukkan dia punya buah zakar, nanti aku gi report polis sebab buat jenayah sexual harassment hahaha

buah zakar kereta


Lagi gambar buah zakar kereta di bawah!

buah zakar kereta


buah zakar kereta


buah zakar kereta


buah zakar kereta


P/s: Kalau selalu sangat terhentak sana sini langgar lopak dan bumper apa semua, tak ke mati pucuk kereta tu. hahaha…

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Komen pertama untuk entry sebelum ni. Thumbs up, buddy! Keep on stalking :)

uhuhu..sy pn pos benda ni jugak semalam :P
~ fina fento

Comments

  1. Pojiepooh says:

    Haishhh memacam..
    Jgn lepas ada buah zakar ada lawan dia pulak ;p

    1. FITRIHADI says:

      uihh naya ar kalau ada lawannya. Lagi bertambah jumlah eksiden ar kalau camtu..

  2. saye says:

    abis kalau kereta wanita macam mana…haha

    1. FITRIHADI says:

      erkk no komen.. hahaha

  3. whaahha yg pikap 4×4 tu besar gila buah zakar dia :D

    1. FITRIHADI says:

      lagi besar lagi bagus hehhe

  4. akubiomed says:

    Ini kalau tidak puas hati dengan tuan punya kereta boleh jentik tuttt…..:-)

    1. FITRIHADI says:

      tak payah.. potong je hahaha

  5. wazy says:

    Hahahah
    macam ni pun ada

    1. FITRIHADI says:

      zaman sekarang macam-macam ada hehe

  6. Wan Perlis says:

    18 tahun ke atas ni

  7. indrawan21 says:

    hahaha. . .ada-ada saja

  8. Epoi Lan says:

    Bila dah masak habisla berguguran atas jalanan.