Aug 162011
 

Eh beb! Aku tak kisah kalau kereta korang nak pakai bulu mata palsu Rozita Che Wan, tapi ini ada plak buah zakar untuk kereta?? oh em ji! Gila ar dunia zaman sekarang ni. Nak melucah je tau. Kalau aku nampak kereta kat Malaysia ni ada tunjukkan dia punya buah zakar, nanti aku gi report polis sebab buat jenayah sexual harassment hahaha

buah zakar kereta


Lagi gambar buah zakar kereta di bawah!

buah zakar kereta


buah zakar kereta


buah zakar kereta


buah zakar kereta


P/s: Kalau selalu sangat terhentak sana sini langgar lopak dan bumper apa semua, tak ke mati pucuk kereta tu. hahaha…

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Komen pertama untuk entry sebelum ni. Thumbs up, buddy! Keep on stalking :)

uhuhu..sy pn pos benda ni jugak semalam :P
~ fina fento

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  13 Responses to “(Gambar) Buah Zakar Untuk Kereta?”

  1.  

    Haishhh memacam..
    Jgn lepas ada buah zakar ada lawan dia pulak ;p

  2.  

    abis kalau kereta wanita macam mana…haha

  3.  

    whaahha yg pikap 4×4 tu besar gila buah zakar dia :D

  4.  

    Ini kalau tidak puas hati dengan tuan punya kereta boleh jentik tuttt…..:-)

  5.  

    Hahahah
    macam ni pun ada

  6.  

    18 tahun ke atas ni

  7.  

    hahaha. . .ada-ada saja

  8.  

    Bila dah masak habisla berguguran atas jalanan.

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>