Aug 022011
 

Persoalannya, apa aku akan buat kalau Rozita Che Wan salam aku? Aku tak leh nak jawab tapi mungkin video ni boleh menjawab persoalan tu. Hehehe…



Hampeh je mamat tu… adeh…

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Thumbs up untuk komen pertama dalam entry yang lepas! Keep on stalking, buddy!

huish tinggi betul angan2 nak dapat kete 2 ek… hehe… lawa gak la…
~ eilaroy09

(Visited 3 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Gambar) Memang Betul Justin Bieber Jual Bubur Lambuk. Siap Makan Lagi...

Comments

  1. fina fento says:

    kalau rozita che wan salam, balut teros tangan tu. nanti bau wangi dia ilang haha

    1. FITRIHADI says:

      of course hehehehe

  2. ain says:

    hahahaha lawak gila !

  3. saye says:

    kalau lisa surihani salam ngan saye….muahahaha

  4. hafizaiman95 @ fizs says:

    waduh.. lawak2

  5. Que says:

    wakakak..hbs xmndi la org 2..

  6. akubiomed says:

    Bro hendak ganti tempat Shahir ker? Bagi peluang kepada duda yang dekat luar sana :-)

    1. FITRIHADI says:

      Rozita Che Wan jangan ditolak. bala jangan di cari hehehe

  7. Dzafira says:

    Org tu teruja betol bila org yg dia minat salam dgn dia… Bahaya jugak org macam ni sbnarnya..


LIKE KAMI DI FACEBOOK