Jul 012011
 

Mak aihh!! Terkejut aku tengok gambar perarakan ni. Gilo ko apo diorang ni. Ntah siapa punya ar penis tu. cer tengok cer tengok..

gambar perhimpunan kote bersih kuning singa penis


Tapi betul ke apa yang aku lihat ni?? Berani sungguh mereka melakukan perbuatan terkutuk menunjukkan kemaluan yang sungguh besar di depan orang awam. eh eh.. bila tengok betul-betul, rupa-rupanya…

gambar perhimpunan kote bersih kuning singa penis


Hampeh betul. Takde bentuk lain ke nak buat? Adeh….
(Visited 301 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Iklan Kempen Minum Susu Dari Jepun Yang Kelakar! Hahahaha!!!

Comments

  1. simanis says:

    miahahaha…teruk sungguh!

    1. FITRIHADI says:

      haha tu singa lah.. nak teruk apa nya?

  2. budak69 says:

    huhuhu..sekali tengok aku dah fikir lain dah..hahahahah.. mengejutkan….. ce wah…

    1. FITRIHADI says:

      hehe relax ar bro..

  3. zuriey says:

    ingat betul la penis tadi

    1. FITRIHADI says:

      hehe tu ar.. ramai yang tertipu tengok gambar ni…

  4. MDHAFiZ.NET says:

    macam2 perangai manusia nih

    1. FITRIHADI says:

      haha tau takpe :p

  5. yaya says:

    hahahahaha

  6. Que says:

    skali tgk cm akunye je..hik3

    1. FITRIHADI says:

      wah wah wah… no komen :p

  7. akubiomed says:

    Cit belon singa rupanya :-)

    1. FITRIHADI says:

      hehe tau takpe!

  8. taz says:

    kahkahkahkahkah


LIKE KAMI DI FACEBOOK