Jun 182011
 

Aku rasa mesti ramai yang annoying dengan fesyen perempuan seksi zaman sekarang. Tambah-tambah untuk lelaki. Ada yang annoying dan ada yang tak berkelip mata tu memandang. Rasa terseksa je lepas tengok perempuan seksi tu. Adeh…

 
So kalau rasa malas nak menegur boleh bagi kad nama ni. Memang terbaik dari ladang ar! haha…

kad perempuan punggung bra seksi tegur
 

 

Yang seksi-seksi tu jangan marah ar. Keh keh..

(Visited 112 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Lagi Sekor Kucing Berjalan Dengan Dua Kaki. Haha Comel!

Comments

  1. INA says:

    Haha wahai lelaki sekalian, tolonglah buat macam ni, Pleaseee. Budak2 skang pakai entah apa2.

    1. FITRIHADI says:

      yupp betul tu.. kat belakang kad nama tu boleh tempek ayat tu..

  2. akubiomed says:

    Bukan mudah untuk menegur berkemungkinan maki hamun yang dapat. Yang penting niat ikhlas

  3. Orked Desa says:

    sentap….hahaha…

    1. FITRIHADI says:

      hehe relax sudah

  4. zuriey says:

    bgus gak idea tu..bru diorang sedau sikit

    1. FITRIHADI says:

      yupp takpun buat banner je letak kat tepi jalan..

  5. uish kreatif kad nama ni hhe kalau tak pakai pape huru hara la pulak nanti

  6. Sape yang bagi kad ni kat awek yang pakai seksi2 tu,mesti kena pandang serong dengan awek tu kan..haha

  7. Epoi Lan says:

    Hahaha


LIKE KAMI DI FACEBOOK