Jun 272011
 

Frust gila minah ni tak dapat kahwin dengan jejaka idamannya. Mana taknya, tiba-tiba ada lelaki ni ngaku dia pasangan gay kepada bakal suami dia dan terus di bawak lari. Alahai.. kesiannya.. takpe la cik akak oii. Saya kan ada. Jom kita kahwin. hihihi..



P/s: Ingat senang ke nak cari calon suami dengan nisbah jumlah lelaki sekarang ni kurang sangat dari jumlah wanita. Hah apa lagi? Gi sambar cepat-cepat sebelum terlambat. :p
(Visited 7 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Kompilasi Aksi Kucing Yang Menarik & Kelakar

Comments

  1. aku seorang blogger says:

    macam2 dunia nih~

  2. Giler fuuuuuhhhhhhh~~~

    1. FITRIHADI says:

      memang giler ar.. frust giler minah tu..

  3. fina fento says:

    Tudia!

    ni betul2 ke prank nih??

    1. FITRIHADI says:

      eh ni betul-betul ar. bukan cobaan.. hihi..

  4. CikAizA says:

    tapi ikut nisbah buat masa skrg ni.. lelaki masih lebih dari org pompuan.. heheheheh

    1. FITRIHADI says:

      ye ke?? cam tak caya jaa…

  5. akubiomed says:

    Kesian bakal isteri apabila calon suami dibawa lari

  6. eza says:

    sadisnyeee….


LIKE KAMI DI FACEBOOK