May 212011
 

Orang tua-tua kata sesiapa yang berhidung besar tu murah rezeki. Dan korang perasan tak selalunya lelaki yang berhidung besar ni adalah kacak. Contohnya macam Zizan Raja Lawak bawah ni…

gambar image zizan raja lawak hidung


Korang tau tak macam mana Zizan boleh dapat hidung yang besar dan macho camtu? Ni rahsia yang akhirnya terbongkar jua…

gambar image zizan raja lawak hidung
Sumber: Crunchgear.com


Hehe siapa nak menatang ni, boleh gi tanya kat farmasi berdekatan. Kalau takde, meh aku nak bagi lebah gi sengat hidung korang tu. Bila dah besau skit, baru macho dan segak. Tak gitu? hehe

P/s: Zizan jangan marah arr.. gurau-gurau je :p
(Visited 92 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video Klip | Lirik Lagu) Bawaku Pergi - Kaka Feat. Zizan

Comments

  1. decrewz says:

    Ha3.. Nanti zizan mare rahsianya terbocor..

    1. FITRIHADI says:

      takpe.. zizan kata kat aku, ni rahsia dia dan aku je.. orang lain tabley tau… hihihi…

  2. haha kejam gile bro amek contoh zizan. tp mmg ikut bentuk hidung zizan la bro. hehe

    1. FITRIHADI says:

      hihi saja nak sakat si Zizan ni..

  3. sutera says:

    jejaka2 leh tiru ni

  4. mushroom says:

    hahak.. dah tahu lama benda nih.. tapi kenapa zizan lak jadi mangsa hahak

    1. FITRIHADI says:

      dia contoh terbaik kot.. mana ada orang lain yang semacho dia.kan kan hehe

  5. akubiomed says:

    Tak baik bro nanti kena saman :-)

  6. cikguden says:

    no komen

  7. zik says:

    erm.. apa benda tuh..ada jual kat malaysia ker??

    1. FITRIHADI says:

      tu alat nak naikkan hidung yang penyet.. ntah ar.. gi tanya kat farmasi ada kot hehe

    2. nurulsyifaa16@fitrihadi.com says:

      hello

      1. nurulsyifaa16@fitrihadi.com says:

        hai abg zizan tgh buat apa

  8. fendidahada says:

    haha..mati-mati aku ingat dia kacuk ke ape..skali guna alat tu..boleh caye ke alat ni..haha


LIKE KAMI DI FACEBOOK