May 272011
 

Aku rasa bank kepunyaan Haji Bakhil kot. Atau pun bank ni nak memupuk sikap berjimat-cermat kot. Sebab tu lah dia punya mesin ATM lain sikit. Kesian mamat tu.. adeh…

bank muflis atm rosak rubbish trash


P/s: Menabung amalan mulia. Sikit-sikit lama-lama boleh kahwin…hehehe :p

Comments

  1. Ezany-Kun says:

    sebenarnya ade tujuan dorg letak camtu.. sbb xnak kasi penjahat usha org nak kluar duit tu tekan no pin..

  2. wazy says:

    hahahaha
    kena cari tangga atau kerusi baru la dapat guna ATM tu

  3. fitri says:

    ini dia bagi si yao ming basketballer tu je yang boleh amek duit :D

  4. ... says:

    as salam..haha.. gila kejam XD

    ? ? ? ? 100%
    ?????????????????????????? ??
    ?????????????????????????????
    ?????????????????????????????
    ?????????????????????????? ?

    jangan kat malaysia ada macam ni sudah

    cuma nak tanya..

    apa mood fitri hari ni? sebab? meowww~

    terima kasih. ;)

    1. FITRIHADI says:

      kejam dan kedekut tu.. hihi

  5. Chybee says:

    ape benda atm mcm tu? lol….merepek je

  6. clap tu.. myb utk org tinggi2 jer ;p

    1. FITRIHADI says:

      haha ye la kot.. yg rendah-rendah tengok je la..

  7. akubiomed says:

    Eh ada ker mesin ATM macam ini tidak ada unsur mesra pengguna