May 272011
 

Aku rasa bank kepunyaan Haji Bakhil kot. Atau pun bank ni nak memupuk sikap berjimat-cermat kot. Sebab tu lah dia punya mesin ATM lain sikit. Kesian mamat tu.. adeh…

bank muflis atm rosak rubbish trash


P/s: Menabung amalan mulia. Sikit-sikit lama-lama boleh kahwin…hehehe :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  9 Responses to “(Gambar) Mesin ATM Yang Kedekut Tahap Haji Bakhil”

  1.  

    sebenarnya ade tujuan dorg letak camtu.. sbb xnak kasi penjahat usha org nak kluar duit tu tekan no pin..

  2.  

    hahahaha
    kena cari tangga atau kerusi baru la dapat guna ATM tu

  3.  

    ini dia bagi si yao ming basketballer tu je yang boleh amek duit :D

  4.  

    as salam..haha.. gila kejam XD

    ? ? ? ? 100%
    ?????????????????????????? ??
    ?????????????????????????????
    ?????????????????????????????
    ?????????????????????????? ?

    jangan kat malaysia ada macam ni sudah

    cuma nak tanya..

    apa mood fitri hari ni? sebab? meowww~

    terima kasih. ;)

  5.  

    ape benda atm mcm tu? lol….merepek je

  6.  

    clap tu.. myb utk org tinggi2 jer ;p

  7.  

    Eh ada ker mesin ATM macam ini tidak ada unsur mesra pengguna

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>