Apr 272011
 

Aku dah kata awal-awal, jangan tengok lubang ni nanti korang nyesal. Tengok tu! Yang tak boleh blahnya sampai ada yang mengamuk, padahal diri sendiri yang salah sebab nak tengok jugak.. Ish ish ish…



Siapa yang terkena tu, aku nak PM korang. Bukan personal message tapi PADAN MUKA! hehe jangan marah ar…
(Visited 7 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Bila Manusia Memperbodohkan Cheetah... Hahaha Kesiannya...

Comments

  1. aiza says:

    hahahah… dah lama dah tahu pasl video ni… tapi mmg bengong… dah kata jgn.. tapi nak buat gak…. KAPOK.. tu org jawa yg cakap… hahahahaha

    1. FITRIHADI says:

      hehe kelakar betul video tu…

  2. MDHAFiZ.NET says:

    HAHAHA..Memang Jahanam punya video la…LAWAK GILER DOH!! ko ney fit mana ko dpt vid nih… :)

    1. FITRIHADI says:

      hehe korek kat youtube ar.. mana lagi..


LIKE KAMI DI FACEBOOK