Apr 282011
 

Bob Lokman

Aku tak tahu nak tulis apa dalam entry ni. Dah tulis pastu delete. Dah tulis pastu delete… Ermm korang tengok ar sendiri video penghijrahan Bob Lokman ni dan nilai sendiri.

Kalau boleh muhasabah ar diri tu dan ingat-ingatlah kepada pencipta kita. Kalau ada orang kampung atau kenalan yang meninggal, harap pergilah ziarah supaya kita dapat ambil ikhtibar dan sentiasa mengingati mati. Dan supaya kita takut dengan Allah dan takut melakukan dosa. Wallahualam…




P/s: Apabila Allah memanggilku, ambilah aku dalam keadaan Khusnul Khotimah (baik di akhir) dan sempatkanlah aku untuk mengucapkan kalimat “LA ILAHA ILLALLAH”
(Visited 28 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Pemilik Suara Watak-Watak Spongebob Squarepant versi English

Comments

  1. zik says:

    syukurlah.. harap2 kita pun sama jangan selalu hanyut dengan arus duniawi….

    1. FITRIHADI says:

      a’ah muhasabah diri sikit tengok video ni…

  2. kasimo says:

    semoaga apa y diharapkan berjaya dicapai

  3. decrewz says:

    Ambil iktibar apa yang dikatakan.. Bukan masuk teling kiri, keluar ikut kanan.. :)

    1. FITRIHADI says:

      betul tu.. harap dengan video ni kita takut untuk buat dosa dengan mengingati kematian..


LIKE KAMI DI FACEBOOK