Mar 112011
 

Err… rasa macam dah lama tak update blog. Terketar-ketar jari ni nak menaip apa yang nak ditulis. Kurang yakin sikit. Minggu ni aku yakin yang aku sibuk sikitlah. Hari ini je dah kena hantar 3 assignment serentak. Subjek berlainan lak tu. Tapi alhamdulillah aku yakin semua assignment tu dah disiapkan dan dah selamat dihantar. Jadi sebab tu la aku yakin tahap ke’busy’an aku pada minggu ni telah meningkat ke paras bahaya dan aku yakin ianya telah menyebabkan aku kurang ada masa untuk nganga depan PC ni.

Uhuk uhuk uhuk (ini bunyi effect batuk macam dalam iklan ubat batuk dan kahak cap ibu dan anak.Yakinlah…).. amboi aih.. siapa yang dok sebut nama aku tu? Sampai tersedak aku tengah dok makan Maggi dengan yakin ni..

batuk lelaki gambar


Ouh rupanya-rupanya ada orang sedang berkata-kata tentang aku. Ye aku yakin! Erm jap nak peek jap untuk menambah keyakinan. Ouh dah nampak dah. Aku yakin nampaknya dia sedang bergosip tentang aku. Dan aku yakin yang dia mengatakan aku seorang yang…err yakin? Erk.. Korang yakin ke?? Kalau korang tak yakin cuba tengok entry SERONOK BETUL ni..

fitrihadi yakin


hehe okay gurau-gurau je.. jangan marah ar.. just nak promote blogger yang yakin dengan saya ni.. hihi!

Terima kasih kepada Cik Amalina yang ada tulis sikit pasal saya. Sikit je la. Bukan banyak pun. Aku je yang lebih-lebih. Haahaa…

P/s: Tapi aku tak yakin lak yang aku ni seorang yang yakin. Korang yakin ke aku ni seorang yang yakin. Part mana yang menampakkan aku ni seorang yang yakin? Cuba yakinkan saya sikit. hehe berapa banyak yakin da…
(Visited 36 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  Tengah Syok Aku Layan Jiwang. Tiba-Tiba Si Hijau Dauspozi Muncul?

Comments

  1. yusri says:

    Yakinlah bro adalah seorang yg yakin. Think positive!!


LIKE KAMI DI FACEBOOK