Mar 222011
 

Pernah tengok kenderaan paling banyak tayar di muka bumi ni? Ni ada lori yang tayarnya mencecah 78 ketul. Perghh memang mengabehkan tayor jo..

gambar lori 78 tayar terbanyak


P/s: Dah cek tayar kenderaan korang? Masih ada bunga atau dah botak licin macam kepala korang?? Kalau rasa dah licin tu better gi tukar lerr. Jangan sampai nyawa melayang dah lerr.. tak kira ar nyawa korang atau nyawa orang lain.. tak gitu?

Comments

  1. yanamib says:

    alahai..lori ni seludup tayar ke ape..haha =P

  2. matjoe says:

    lori ni seludup tayar.aahah, mmg byk btol taya nyer

  3. cimi says:

    lori bwk ape tuh??

    1. FITRIHADI says:

      dia bawak bekalan air mandi ko selama seminggu hehehe

  4. tayar ni kalau pecah sebiji, mmg takkan efek lori ni. hehe

  5. kuyam says:

    kalau ambik 1 tayar dia ada efek x?hehe

  6. suri says:

    biar betui…lori tu nk kemana??

    1. FITRIHADI says:

      entah.. nak gi antar tong tu le kot..

  7. b0b0y says:

    pergh..
    tauke tayar ke pe..
    xpenah ak nengok tyr kenderaan byk gini 0.o

  8. mak says:

    leh pinjam tayar lori ni klu tayar kita pancit kot!

  9. ini mungkin penemuan decepticon yang terbaru..keh3

  10. lia3003 says:

    pergh! kat mana ni, ?

  11. akubiomed says:

    Tayar banyak mungkin untuk mengurangkan beban yang dibawa

  12. rina says:

    xtaula nak kata adakah ini penjimatan kos, atau pembaziran tayar?? hahah

  13. Amry says:

    mak aii..banyak gilor tayar dia.memang expert la pemandu ni..
    siap tulis abnormal lagi kat kepaa lori tu.huhu
    gaji2 diorang yang bawa lori macam ni mahal woooo..insurans pon sodap

  14. zik says:

    mesti berat punya… kalau pecah satu boleh cover.. huhu

  15. kiflisukor says:

    tu la guna tayar banyak..beban di galas oleh tayar, makanya jalan tak hancur. xmacam lori kat malaysia, ada 22 tayar gantung 4, bawak brg membukit..p tgk blah siam, mcm mana cara lori dia org, berhemah beb!

  16. kiflisukor says:

    malaysia ni bagus, cuma banyak yg kurang! klu rajin jln2 cari mkn luar negara, buka minda dan perati benda yg baik kat sana, ada di malaysia tapi xleh buat!

  17. Epoi Lan says:

    Tenpomes!

  18. yusri says:

    Banyak tul tayar. First time tengok ni.