Mar 222011
 

Pernah tengok kenderaan paling banyak tayar di muka bumi ni? Ni ada lori yang tayarnya mencecah 78 ketul. Perghh memang mengabehkan tayor jo..

gambar lori 78 tayar terbanyak


P/s: Dah cek tayar kenderaan korang? Masih ada bunga atau dah botak licin macam kepala korang?? Kalau rasa dah licin tu better gi tukar lerr. Jangan sampai nyawa melayang dah lerr.. tak kira ar nyawa korang atau nyawa orang lain.. tak gitu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  20 Responses to “(Gambar) Lori 78 Tayar. Perghh!!!!”

  1.  

    alahai..lori ni seludup tayar ke ape..haha =P

  2.  

    lori ni seludup tayar.aahah, mmg byk btol taya nyer

  3.  

    lori bwk ape tuh??

  4.  

    tayar ni kalau pecah sebiji, mmg takkan efek lori ni. hehe

  5.  

    kalau ambik 1 tayar dia ada efek x?hehe

  6.  

    biar betui…lori tu nk kemana??

  7.  

    pergh..
    tauke tayar ke pe..
    xpenah ak nengok tyr kenderaan byk gini 0.o

  8.  

    leh pinjam tayar lori ni klu tayar kita pancit kot!

  9.  

    ini mungkin penemuan decepticon yang terbaru..keh3

  10.  

    pergh! kat mana ni, ?

  11.  

    Tayar banyak mungkin untuk mengurangkan beban yang dibawa

  12.  

    xtaula nak kata adakah ini penjimatan kos, atau pembaziran tayar?? hahah

  13.  

    mak aii..banyak gilor tayar dia.memang expert la pemandu ni..
    siap tulis abnormal lagi kat kepaa lori tu.huhu
    gaji2 diorang yang bawa lori macam ni mahal woooo..insurans pon sodap

  14.  

    mesti berat punya… kalau pecah satu boleh cover.. huhu

  15.  

    tu la guna tayar banyak..beban di galas oleh tayar, makanya jalan tak hancur. xmacam lori kat malaysia, ada 22 tayar gantung 4, bawak brg membukit..p tgk blah siam, mcm mana cara lori dia org, berhemah beb!

  16.  

    malaysia ni bagus, cuma banyak yg kurang! klu rajin jln2 cari mkn luar negara, buka minda dan perati benda yg baik kat sana, ada di malaysia tapi xleh buat!

  17.  

    Tenpomes!

  18.  

    Banyak tul tayar. First time tengok ni.

 Leave a Reply

(required)

(required)

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>