Mar 202011
 

Mula-mula aku tengok gambar ni, aku fikir “Ouh dah lama aku tak basuh moto. Rajin lak mamat ni basuh kereta.” Tiba-tiba kawan aku mencelah “Apsal bangang sangat mamat tu basuh kereta dalam hujan. Gilo ko apo?”

gambar basuh kereta dalam hujan


Eh baru aku perasan dia basuh kereta dalam hujan.. haha nampaknya aku pun sama-sama gila macam mamat dalam gambar ni..

P/s: Cuti weekend camni gi ar basuh keta tu. Jangan nak membuta je sepanjang hari. Tak gitu?
(Visited 48 times, 1 visits today)
LIHAT JUGA:  (Video) Pelajar UM Terima Ijazah Dengan Pelbagai Gaya

Comments

  1. saje je tu nak membazirkan air.. bnyk duit dah

  2. cik azeya says:

    ahaha. gelak guling2. :PP

  3. akubiomed says:

    Bersangka baik mungkin buang lumpur kot :-)

  4. zik says:

    mungkin dia nak hilangkan ada benda lain tuh kot???

    1. FITRIHADI says:

      ntah ye kot hahaha

  5. rina says:

    hahaha mesti dah berzaman tak basuh motor sampai xnampak gambar hujan tu ha

    1. FITRIHADI says:

      haha agak berzaman ar jugak :p

  6. dia dah cakap awal2 tu..dia kata sukati aku ar..keh3

  7. ena says:

    hahaha senang. jimat cermat amalan mulia. haha

  8. ni mesti kes geram sbb baru basuh keta pastu ttiba hujan. heheh


LIKE KAMI DI FACEBOOK